Κυριακή 23 Αυγούστου 2020

Βιβλιοπαρουσιάσεις


Βιβλία που διάβασα και γράφω γι' αυτά την προσωπική μου γνώμη: 

1. Η Ερωμένη του Κυρίου Μπράουν, συλλογή διηγημάτων, του Ανδρέα Ροδάκη
Η γνώμη μου εδώ

2. BIG BANG, ποιητική συλλογή, του Νίκου Λούβρου 
Η γνώμη μου εδώ

3. ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, παραμύθι, της Ειρήνης Πουλάκου 
Η γνώμη μου εδώ

4. Δρίμακος, Ο δρόμος της φωτιάς, μυθιστόρημα, του Μάρκου Κάβουρα
Η γνώμη μου εδώ

5. Στην Αθήνα κάποτε, μυθιστόρημα, της Μαρικαίτης Καμβασινού 
Η γνώμη μου εδώ

6. Ο Απεσταλμένος, μυθιστόρημα, της Ματίνας Γιαννοπούλου 
Η γνώμη μου εδώ

7. Η φωλιά του γλάρου, μυθιστόρημα, της Μαίρης Μαργαρίτη
Η γνώμη μου εδώ

8. Χωρίς Μοντάζ, ποιητική συλλογή χαϊκού, του Άθου Χατζηματθαίου
Η γνώμη μου εδώ

9. Το τελευταίο εμπόδιο, νουβέλα, της Μαριλένας Παππά
Η γνώμη μου εδώ

10. Αντανακλάσεις μνήμης και ονείρου, μυθιστόρημα, της Μαρικαίτης Καμβασινού
Η γνώμη μου εδώ

11. Έγκλημα στο Πότζο, νουβέλα, του Πάνου Παντελούκα
Η γνώμη μου εδώ

12. Ακακίες στη σαβάνα, ποιητική συλλογή, της Ευαγγελίας Τάτση
Η γνώμη μου εδώ

13. Άρης, Μια ιστορία ψυχοθεραπείας, μυθιστόρημα, του Διογένη Κοπανάκη
Η γνώμη μου εδώ

14. Γκρο πλάνο, ιστορίες κοντινής εστίασης, συλλογή διηγημάτων, της Ευαγγελίας Μινάρδου-Αδάμου
Η γνώμη μου εδώ

15. 1-1-28, νουβέλες, της Μαρίνας Λυκούδη και της Άντζελας Έμσεν – Δανιηλίδου
Η γνώμη μου εδώ

16. Μύθοι και Ήθη, ποιητική συλλογή, του Άθου Χατζηματθαίου
Η γνώμη μου εδώ

17. δόλιχος διαδρομή, ποιητική συλλογή, της Βασιλικής Βλαστού
Η γνώμη μου εδώ

18. Οι πικροδάφνες θέλουν κούρεμα, ποιητική συλλογή, της Αγγέλας Καϊμακλιώτη
Η γνώμη μου εδώ

19. Στη σκιά του κόσμου, ποιητική συλλογή, της Κατερίνας Λιβιτσάνου-Ντάνου
Η γνώμη μου εδώ

20. Ήχοι και σιωπές, ποιητική συλλογή, της Νικολέττας Αλεξάνδρου
Η γνώμη μου εδώ

21. 70 μέρες στη Νότια Αμερική, ταξιδιωτικό αφήγημα, του Θάνου Αλεξόπουλου
Η γνώμη μου εδώ

22. Η γυναίκα της ζωής μου, μυθιστόρημα, του Ανδρέα Ροδάκη
Η γνώμη μου εδώ

23. Μικρές απολογίες, ποιητική συλλογή, του Πάνου Μαυρομμάτη
Η γνώμη μου εδώ

24. Το καβουράκι με τη μια δαγκάνα, παραμύθι, της Βασιλικής Μουργελά
Η γνώμη μου εδώ

25. Οι γρίλιες, συλλογή διηγημάτων του Πέτρου Φούρναρη
Η γνώμη μου εδώ

26. Οι 40 μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο μου, αφήγηση της Μαριέττας Αυγερινού Βαμβακά
Η γνώμη μου εδώ

27. Τίτλοι αρχής, ποιητική συλλογή, της Σύλβα Γάλβα
Η γνώμη μου εδώ

28. ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ, συλλογή διηγημάτων του Τ.Σ.
Η γνώμη μου εδώ

29. Έβδομος κόμβος σε δαγκάνες τέσσερις, ποιητική συλλογή, της Σοφιάνας Παρασκευοπούλου
Η γνώμη μου εδώ

30. Η κρεμμυδαποθήκη, ποιητική συλλογή, της Κατερίνας Λιάτζουρα
Η γνώμη μου εδώ

31. Δώδεκα Χτύποι, αστυνομικό μυθιστόρημα, του Νίκου Γονίδη
Η γνώμη μου εδώ

32. Αθώα ψέματα, ένοχες αλήθειες..., μυθιστόρημα, της Ειρήνης Ψύρρα
Η γνώμη μου εδώ

33. Ούτε Ρωμιός ούτε Τούρκος, αφήγηση, του Μιχάλη Δεναξά
Η γνώμη μου εδώ

34. Η φιλία είναι και δεν είναι παντοτινή, στοχασμοί, της Μάρως Βαμβουνάκη
Η γνώμη μου εδώ

35. Λάκυ το αδεσποτάκι, έμμετρο παραμύθι, των Χρήστου Κουλαξίδη και της Renne Friday
Η γνώμη μου εδώ

36. Το μινόρε της σιωπής, μυθιστόρημα, της Έφης Βατανίδου 
Η γνώμη μου εδώ

37. Χαμένης Άνοιξης εγκώμια, ποιητική συλλογή, της Βασιλικής Αλαφογιάννη 
Η γνώμη μου εδώ

38. Ταξίδεψα για να σε βρω, ταξιδιωτικό αφήγημα, των Φένια Τσαγανάκη και Νίκου Βαρδάκα 
Η γνώμη μου εδώ

39. Ουλονοτρυνία, ποιητική συλλογή, του Κωνσταντίνου Ρέψη 
Η γνώμη μου εδώ

40. Των εκλείψεων, συλλογή διηγημάτων, του Νίκου Σταθόπουλου 
Η γνώμη μου εδώ

41. Ένα δέντρο λιβάνι και πάλι ο ξηρανθός, ποιητική συλλογή, της Ευφροσύνης Μαντά - Λαζάρου 
Η γνώμη μου εδώ

42. Παπάς, νουβέλα, της Μαρίας Λευκή 
Η γνώμη μου εδώ

43. Ρίζα, ποιητική συλλογή, του Κωνσταντίνου Τζίμα 
Η γνώμη μου εδώ

44. Σκιές των πραγμάτων, συλλογή διηγημάτων, του Παναγιώτη Κουτρουβίδη 
Η γνώμη μου εδώ

45. Ανίατη Άνοιξη, ποιητική συλλογή, της Φωτεινής Ψιρολιόλιου 
Η γνώμη μου εδώ

46. Οργισμένες μέρες, νουβέλα, της Αρετής Καμπίτση 
Η γνώμη μου εδώ

47. Τα στειρωμένα νερά, μυθιστόρημα, του Ντίνου Οικονόμου 
Η γνώμη μου εδώ

48. Robin Hood, Η αλήθεια πίσω από τον μύθο, μελέτη, του Ανδρέα Γεωργαλή 
Η γνώμη μου εδώ

49. ΨΙΘΥΡΟΙ ΚΑΙ ΥΙΑΚΙΝΘΟΙ, ποιητική συλλογή, του Γρηγόρη Παπαϊωάννου (Έσπερος) 
Η γνώμη μου εδώ

50. ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΥΦΑΝΤΗΣ, μυθιστόρημα, του Ντίνου Πετράκη 
Η γνώμη μου εδώ

51. ΧΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ποιητική συλλογή, της Κωνσταντίνας Σκουφή 
Η γνώμη μου εδώ

52. ANDRO II, ποιητική συλλογή, του Ανδρέα Αντωνίου
Η γνώμη μου εδώ

53. Το παιδί και ο Άγγελος, ποιητική συλλογή, του Γιώργου Καράμπελα 
Η γνώμη μου εδώ

54. Η κοκκινοσκουφίτσα σήμερα, παραμύθι, της Ελευθερίας Παπαδημητρίου 
Η γνώμη μου εδώ

55. Ψηφιακό ΕΓΩ, μυθιστόρημα, του Άγι Ντούλια 
Η γνώμη μου εδώ

56. ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ, μικρές ιστορίες, του Κώστα Στεφ. Καββάδα 
Η γνώμη μου εδώ

57. Πρέζα ζωής, συλλογή διηγημάτων, της Κατερίνας Σβύνου 
Η γνώμη μου εδώ

58. Να μ' αγαπάς, μυθιστόρημα, της Λίας Νικολάου 
Η γνώμη μου εδώ

59. Φυγή στο ανέφικτο, ποιητική συλλογή, του Χρήστου Ντικμπασάνη 
Η γνώμη μου εδώ

60. Εμφάνεια, ποιητική συλλογή, του Κωνσταντίνου Σύρμου 
Η γνώμη μου εδώ

61. Το στραβό έλατο, παραμύθι, του Νάσου Αθανασίου 
Η γνώμη μου εδώ

62. Το άβατο: Η ματωμένη γη, μυθιστόρημα, του Αλέξανδρου Καψοκόλη 
Η γνώμη μου εδώ

63. Ανυπάκουα πρέπει, μυθιστόρημα, της Γιολάντας Τσορώνη–Γεωργιάδη 
Η γνώμη μου εδώ

64. ΛΥΡΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ποιητική συλλογή, του Νίκου Βλαχάκη 
Η γνώμη μου εδώ

65. Ο θησαυρός, μυθιστόρημα, του Παναγιώτη Κωνσταντόπουλου 
Η γνώμη μου εδώ

66. Η καρδιά του Σκορπιού, a scorpii, ποιητική συλλογή, του Ανέστη Λάιου
Η γνώμη μου εδώ

67. ΔΡΑΧΜΑΝ, Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΑΣ, κόμικ, του Γιώργου Μαυρίδη 
Η γνώμη μου εδώ

68. Αμφιβολίες, μυθιστόρημα, του Γιώργου Γιαντά 
Η γνώμη μου εδώ

69. αυτονόητα, γνωμικά, της Μαρίας Γεωργαλά - Καρτούδη 
Η γνώμη μου εδώ

70. Στα γρανάζια της συνωμοσίας, μυθιστόρημα, του Ανδρέα Ζαρμακούπη 
Η γνώμη μου εδώ

71. Με περίσκεψη, δοκίμιο, του Βασίλη Μαστρογιάννη
Η γνώμη μου εδώ

72. ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ, ποιητική συλλογή, της Πόπης Παντελάκη
Η γνώμη μου εδώ

73. Πρώτα βήματα, ποιητική συλλογή, του Θανάση Καλλονιάτη
Η γνώμη μου εδώ

74. Το ταξίδι της ζωής μας, παραμύθι, της Νικολέττας Λέκκα 
Η γνώμη μου εδώ

75. όπου νάναι, ποιητική συλλογή, του Αντώνη Ζαΐρη
Η γνώμη μου εδώ

76. οικογενειακά ή πολυπρισματικός κόσμος, ποιητική συλλογή, του Ιωάννη Πανουτσόπουλου
Η γνώμη μου εδώ

77. λείπει, ποιητική συλλογή, του Θεόδωρου Π. Ζαφειρίου
Η γνώμη μου εδώ

78. Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε, μελέτη, του Κυριάκου Βλασσόπουλου
Η γνώμη μου εδώ

79. Η μοναξιά της πανδημίας, μελέτη, του Φραγκίσκου Γονιδάκη
Η γνώμη μου εδώ

80. ΣΚΙΤΣΑ ΣΕ ΕΚΛΕΙΨΗ ΗΛΙΟΥ, ποιητική συλλογή, του Έλενου Χαβατζά
Η γνώμη μου εδώ

81. Έχασες την Άνοιξη που ζητούσες, μυθιστόρημα, της Μαριλένας Ξυψιτή
Η γνώμη μου εδώ

82. Το Δώρο της Συγχώρεσης, μελέτη, του Olivier Clerc
Η γνώμη μου εδώ

83. Κύματα ακίνητα, ποιητική συλλογή, της Κατερίνας Ζυγούρα
Η γνώμη μου εδώ

84. Το ποτάμι, μυθιστόρημα, του Χρήστου Φλουρή
Η γνώμη μου εδώ

85. Σκοτάδι, μυθιστόρημα, του Γιώργου Γούπου
Η γνώμη μου εδώ

86. Σκοτεινά Φεγγάρια, μυθιστόρημα, του Γιώργου Δόλγυρα
Η γνώμη μου εδώ

87. Η χειραγώγηση στη ζωή μας, μελέτη, του Christophe Carré
Η γνώμη μου εδώ

88. 8 Μικρές Ιστορίες, μικροδιηγήματα, της Νίκης Μουσούλη
Η γνώμη μου εδώ

89. Τα τεμάχια, μυθιστόρημα, της Χρύσας Μαστοροδήμου
Η γνώμη μου εδώ

90. Στην κόχη της μοίρας, μυθιστόρημα, της Μαρίας Καμηλάκη – Μανογιαννάκη
Η γνώμη μου εδώ

91. Η επανάσταση της τουαλέτας, μυθιστόρημα, του Δημήτριου Τζουβάλη
Η γνώμη μου εδώ

92. ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ, δοκίμιο, της Μαρίας Πανέτσου
Η γνώμη μου εδώ

93. Αναστρέψιμα Υλικά, μυθιστόρημα, του Βασίλη Κυριλλίδη
Η γνώμη μου εδώ

94. Amor Fati, μυθιστόρημα, της Νέλλης Σπαθάρη
Η γνώμη μου εδώ

95. Η αργκό των αστεριών, ποιητική συλλογή, της Μιλένας Σπανού
Η γνώμη μου εδώ

96. Αμοντάριστα πλάνα, ποιητική συλλογή, της Φροσούλας Κολοσιάτου
Η γνώμη μου εδώ

97. Blackbird Μαυροπούλι, μυθιστόρημα, του Matthias Brandt
Η γνώμη μου εδώ

98. Η γη τρέχει πιο γρήγορα, νουβέλα, του Παναγιώτη Τσίτου
Η γνώμη μου εδώ

99. Λύχνος, μυθιστόρημα, του Γιώργου Ευθ. Μανέττα
Η γνώμη μου εδώ

100. Τα άυλα θηρία της ψυχής, μυθιστόρημα, της Ευαγγελίας Τσακίρογλου
Η γνώμη μου εδώ

101. Όταν παρεκτρέπεστε, ποιητική συλλογή, του Κώστα Δερμούση
Η γνώμη μου εδώ

102. Ταξιδιώτες στην κόλαση, μυθιστόρημα, του Μάριου Μητσόπουλου
Η γνώμη μου εδώ

103. Μορφή Αδάμαστη, Εικόνα Έμπνευσης, μυθιστόρημα, του Γιάννη Παπαγεωργίου
Η γνώμη μου εδώ

104. Τα κοχλίδια, παραμύθι, της Σοφίας Ησυχίδου
Η γνώμη μου εδώ

105. Κρύβομαι, Κυνηγώ, Κουτσαίνω, ποιητική συλλογή, της Βίκυς Πρασίνου
Η γνώμη μου εδώ

106. Φύλλα Βασιλικού, ποιητική συλλογή, του Βασίλειου Πασιπουλαρίδη
Η γνώμη μου εδώ

107. Το κισσόσπιτο, μυθιστόρημα, του Γιώργη Ξηρογιάννη
Η γνώμη μου εδώ

108. το Όνομα και η Μορφή, συλλογή διηγημάτων, της Ελένης Μουσαμά
Η γνώμη μου εδώ

109. Ενώπιον του Βασιλιά, μυθιστόρημα, του Γρηγόριου Σ. Παπαδόπουλου
Η γνώμη μου εδώ

110. Γράμματα σ' έναν δραπέτη, μυθιστόρημα, της Νίκης Μπλούτη Καράτζαλη
Η γνώμη μου εδώ

111. Ο πλανήτης των ψυχών, μυθιστόρημα, της Βούλας Ηλιάδου
Η γνώμη μου εδώ

112. Ξόρκι, ποιητική συλλογή, της Ευδοξίας Γραμμένου
Η γνώμη μου εδώ

113. Απαγορευμένη Αίθουσα, νουβέλα, της Φωτεινής Αποστολοπούλου
Η γνώμη μου εδώ

114. Μια μπισκοτένια αγάπη, παραμύθι, της Ελένης Μητροπούλου
Η γνώμη μου εδώ

115. Οι αποκλεισμένοι, νουβέλα, του Γιάννη Μαυρογιαννάκη
Η γνώμη μου εδώ

116. Ο καφές, η γέφυρα και ο Μαντέλα, μελέτη, του Ιάκωβου Θ. Μαρτίδη
Η γνώμη μου εδώ

117. Έκπτωτος, ποιητική συλλογή, της Αντιγόνης Κολοβέντζου
Η γνώμη μου εδώ

118. Πέρα από το όνειρο, νουβέλα, του Νίκου Θ. Μέντη
Η γνώμη μου εδώ

119. Ήμερες ημέρες, συλλογή διηγημάτων, του Μουράτη Κοροσιάδη
Η γνώμη μου εδώ

120. Παρέα με τον άνεμο, μυθιστόρημα, του Βασίλη Λαχανιώτη
Η γνώμη μου εδώ

121. Nώγαλα και γλιγούδια, συλλογή διηγημάτων, της Δέσποινας Στυλ. Γεμέλου
Η γνώμη μου εδώ

122. Πώς να γίνετε διαφορετικοί γονείς, μελέτη, των Κριστίν Κοκάρ, Κατρίν Πιρό-Ρουέ και Αν Μαρί Σιλ
Η γνώμη μου εδώ

123. Χριστίνα, μυθιστόρημα, της Δέσποινας Μυστακίδου
Η γνώμη μου εδώ

124. ίμενζεε, νουβέλα, του Τέοντορ Στορμ
Η γνώμη μου εδώ

125. Ρέουσα σιωπή, ποιητική συλλογή, της Πόπης Κλειδαρά
Η γνώμη μου εδώ






























































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου