Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Δώρο Αγάπης..

«Ποίηση είναι το μεγαλείο της ψυχής,
αυτό που κρύβει ο καθένας μέσα του μικρό ή μεγάλο.
Δεν είναι επάγγελμα, μα τέχνη.
Δεν μετριέται με χρήμα.
Δεν μετριέται με δόξα.
Είναι η γύμνωση της ύπαρξής μας στην αλήθεια.
Είναι η στάμπα του ίδιου μας του εαυτού,
το χέρι που επιδέξια ζωγραφίζει το είναι μας.»

Θα ήθελα λοιπόν εν όψει της νέας μου ποιητικής συλλογής, που θα εκδοθεί σύντομα, να σας κάνω δώρο δύο βιβλία μου από το «Μίλα μου γι’ αγάπη».
Ο τρόπος συμμετοχής είναι απλός.

Εγγραφή στο κανάλι μου στο youtube
εδώ
και like στη σελίδα μου στο facebook
εδώ

Ενημερώστε με ότι κάνατε και τα δύο με σχόλιο κάτω από την ανάρτηση του διαγωνισμού στο facebook εδώ
Η κλήρωση θα γίνει την Κυριακή 7 Αυγούστου. 

12 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ.Fb/Youtube:Eleni Georgoulopoloulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστούμε πολύ !!! Μακάρι να σταθώ τυχερή ! ! ! Καλό καλοκαίρι Youtube:Ασημίνα Καλογεράκη.Fb Menia Kapa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΚ!ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ 👍 διαγωνισμος 👍😜 Καταπληκτικό 😍 δώροοοοο 💟Σας ευχαριστούμε πολύ 💕 Καλη επιτυχία 🍀🍀 σε ολους μας 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας και προσωπικά έναν έναν για τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό. Δυστυχώς οι τυχεροί πρέπει να είναι δύο και έτσι λοιπόν νομίζω πως ήρθε η ώρα να σας τους ανακοινώσω. Ιωάννα Μαγοπούλου (Joanna Magopoulou) και Myrto Giannari κληρωθήκατε για ένα αντίτυπο της ποιητικής συλλογής "Μίλα μου γι' αγάπη". Οι κληρώσεις δε θα σταματήσουν εδώ. Θα υπάρξει και συνέχεια. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους και να χαμογελάτε πάντα! Σας ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή