Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Μαυρομαλλούσα - Γιώργος και Σταύρος Μυλωναδάκης


Στης Ανατολής τα βάθη
η καρδούλα μου εχάθη.
Μια μικρή μαυρομαλλούσα
ονειρεύτηκα απ’ τα Σούσα.

Όμορφη σαν άγριο κύμα
να υφαίνει με το νήμα
και με τη φωνή αηδόνι
την ψυχή μου να μερώνει.

Στης Ανατολής τα μέρη
αν με νιώθει, ποιος να ξέρει.
Να μου έγνεφε λιγάκι
κι ας με πότιζε φαρμάκι.

Όμορφη μαυρομαλλούσα,
το φιλί σου πως ποθούσα.
Να σου έταζα φεγγάρια,
να μου τα γυρνούσες χάδια.

Στης Ανατολής τα βάθη
η καρδούλα μου εχάθη.
Μια μικρή μαυρομαλλούσα
ερωτεύτηκα απ’ τα Σούσα.


Στέλλα Πετρίδου
Α΄ Βραβείο Μουσικού Στίχου στα Λογοτεχνικά Βραβεία Ε.Π.Ο.Κ. 2018

Οι στίχοι ντύθηκαν με τη μουσική του Νίκου Μαρδά.
Ερμηνεύουν οι Γιώργος και Σταύρος Μυλωναδάκης

Ακούστε το τραγούδι στο youtube:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου