Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

Η Στέλλα Πετρίδου στο περιοδικό της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας

 



Θυμάστε το Διαγωνισμό Λογοτεχνικής Μετάφρασης 2023 που είχε προκηρύξει η Εθνική Βιβλιοθήκη Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας;

Θυμάστε ότι το θέμα του Διαγωνισμού ήταν το ποίημά μου "Άστεγος", που φιλοξενείται στο βιβλίο μου "Ο καιρός" των εκδόσεων "Άλφα Πι";

Θυμάστε που σας είχα μιλήσει για την τελετή απονομής στην οποία δεν κατάφερα να πάω;

Όχι;

Για ρίξτε μια ματιά εδώ και εδώ

Οι καλύτερες 16 συμμετοχές του Διαγωνισμού από τις 51 που ήταν στο σύνολο δημοσιεύτηκαν στην έκδοση Napút Kiadó και στον ιστότοπο naputonline.hu.

Το περιοδικό έφτασε και στα χέρια μου και πλέον έχω τη χαρά να σας το παρουσιάσω!

Μια μικρή έκφραση ευχαριστιών από μέρους μου, η οποία εκτός από τα ελληνικά είναι μεταφρασμένη και στα ουγγρικά
Λίγα λόγια από την μεταφράστρια και συγγραφέα κα Márta Patak, η οποία και επέλεξε το ποίημά μου ως θέμα του Διαγωνισμού

Το ποίημά μου στα ελληνικά και δίπλα η μετάφραση στα ουγγρικά του πρώτου βραβευθέντα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου