Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

Με κάθε επισημότητα η τελετή απονομής του Μεταφραστικού Διαγωνισμού 2023 της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας



Την Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2023 διεξήχθη η τελετή απονομής του Μεταφραστικού Διαγωνισμού 2023 της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας, ο οποίος ως θέμα μετάφρασης είχε δικό μου ποίημα και συγκεκριμένα το ποίημά μου με τίτλο "Ο άστεγος" που φιλοξενείται στο βιβλίο μου "Ο καιρός" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Άλφα Πι".

Η προκήρυξη του Μεταφραστικού Διαγωνισμού της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας

Παρότι δεν κατάφερα να παρευρεθώ με τη φυσική μου παρουσία, ωστόσο έδωσα το παρόν μ' έναν βιντεοσκοπημένο εγκάρδιο χαιρετισμό μου, καλωσορίσματος και ευχαριστιών, προς όλους τους συντελεστές, συμμετέχοντες και βραβευθέντες του διαγωνισμού.
Θ' ακολουθήσει και επίσκεψη στη βιβλιοθήκη αρκετά σύντομα.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης, καθώς και το εξώφυλλο του περιοδικού της βιβλιοθήκης, στο οποίο φιλοξενείται το βιογραφικό μου, η έκφραση ευχαριστιών από μέρους μου, το ποίημά μου - θέμα του Μεταφραστικού Διαγωνισμού και οι καλύτερες μεταφράσεις αυτού στα ουγγρικά από τους συμμετέχοντες του διαγωνισμού.

Ο διευθυντής της Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών, κ. Ίστβαν Χόρβατ

Η κα. Αλεξάνδρα Πάντσιου, υπεύθυνη του τομέα Εθνικοτήτων της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας

 Η κριτική επιτροπή του Μεταφραστικού Διαγωνισμού 2023

Μουσική υπόκρουση

Το κοινό

Το εξώφυλλο του περιοδικού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου