Σάββατο 18 Ιουλίου 2020

Στέλλα Πετρίδου: Συμμετοχή στο "Λεσβιακό Ημερολόγιο 2020", εκδόσεις mythos


Λέσβος (Τριολέτο)

Στο Αιγαίο αφεντεύει
ομορφιά τραγουδισμένη,
μες στο πράσινο δοσμένη.
Στο Αιγαίο αφεντεύει.

Είν’ η Λέσβος που μαγεύει
μ’ ιστορία δοξασμένη.
Στο Αιγαίο αφεντεύει
ομορφιά τραγουδισμένη.

*****

Τα παιδικά μου χρόνια (Ροντέλο)

Στα πέλαγα τ' ονείρου σεργιανίζω,
στα ποθητά της Άνοιξης σαλόνια.
Ποτίζονται οξυγόνο τα πνευμόνια
κι εγώ μες στη χαρά μου πάλι ανθίζω.
Και ξάφνου κάτι γνώριμο αντικρίζω,
τα παιδικά κι ανέμελά μου χρόνια.
Στα πέλαγα τ' ονείρου σεργιανίζω,
στα ποθητά της Άνοιξης σαλόνια.
Αμίλητος μπροστά τους γονατίζω
και μοιάζει μαγική η στιγμή κι αιώνια,
στη μνήμη μου η πιο γνώριμη κολόνια.
Γεμάτος συναισθήματα δακρύζω.
Στα πέλαγα τ' ονείρου σεργιανίζω.

Στέλλα Πετρίδου
Τα ποιήματα φιλοξενούνται στο νέο ανθολόγιο των εκδόσεων «mythos» που επιμελήθηκε ο Παναγιώτης Σκορδάς με τίτλο «Λεσβιακό Ημερολόγιο 2020» .  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου