Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Στέλλα Πετρίδου | δέκατη τρίτη συνέντευξη (Αλήθεια TV)

Τηλεοπτική εκπομπή "Άκου να δεις τώρα" από την Αλήθεια TV
Τηλεοπτική στήλη "Καλλιτεχνώντας στη Χίο"
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2019
Παρουσιάστρια: Άννα Κλαδιά

Στο Δημοτικό Κήπο της Χίου (και όχι σε στούντιο) δόθηκε η συνέντευξη που ακολουθεί.
Αφορμή υπήρξαν οι μέχρι τότε ποιητικές και μουσικές μου συλλογές "Μίλα μου γι' αγάπη", "Αποχωρισμός", "Προσφυγιά", "Θάλασσα κι Ουρανός", "Ο καιρός", "Έρωτας είναι" και "Ανυπόταχτες Σκέψεις". Σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση ακούστηκε και το νέο μου τραγούδι "Εφτά ζωές" που συνοδεύει και το υπό έκδοση μυθιστόρημά μου "Η αγάπη μπορεί"


Δείτε τη συνέντευξη ολόκληρη στα παρακάτω λινκ:



2 σχόλια:

  1. Χαρά μου η φιλοξενία σου στην εκπομπή μου!!! Σ ευχαριστώ και σου εύχομαι πάντα έμπνευση και πολλές πολλές επιτυχίες που πραγματικά αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου είσαι από τους ανθρώπους που στηρίζεις έμπρακτα κάθε καλλιτεχνική προσπάθεια και γενικότερα κάθε προσπάθεια δημιουργίας. Αυτό οφείλουν να στο αναγνωρίσουν όλοι! Σ'ευχαριστώ για τη στήριξη και για την όμορφη σου φιλοξενία. Εύχομαι καλή συνέχεια στην όμορφη εκπομπή σου και είμαι σίγουρη ότι θα ξαναανταμωθούν οι δρόμοι μας στο μέλλον. Εξάλλου το μέλλον εμείς το γράφουμε!

      Διαγραφή