Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Να μου χαμογελάς - Γιώργος & Σταύρος Μυλωναδάκης


Νύχτα. Ξάπλωσες και πάλι, αγγελούδι μου,
και γλυκά σε νανουρίζει το τραγούδι μου.
Φέρνω δίπλα το φεγγάρι να το ονειρευτείς
και με τ’ άστρα μαξιλάρι ν’ αποκοιμηθείς.

Δίπλα σου, μη μου φοβάσαι, θα ’μαι όνειρο,
συντροφιά να σε προσέχω και να σ’ αγαπώ,
σ’ ένα σύννεφο επάνω, όπου κι αν πετάς
να σου γνέφω και να μου χαμογελάς.

Νύχτα. Σ’ έχω αγκαλιά μου, αγγελούδι μου,
και σαν άνοιξη μου ανθίζεις και λουλούδι μου.
Σου ζεσταίνω το σκοτάδι να μη φοβηθείς,
να ’ναι ο χτύπος σου σα χάδι όταν πίσω έρθεις.


Στέλλα Πετρίδου
Οι στίχοι ντύθηκαν με τη μουσική του Νίκου Μαρδά.
Ερμηνεύουν οι Γιώργος & Σταύρος Μυλωναδάκης.
Περιλαμβάνεται στο άλμπουμ "Έρωτας είναι", εκδόσεις "άλφα πι".

Ακούστε το τραγούδι στο youtube:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου