Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Το πέταγμα: Σπύρος Σαμοΐλης, Στέλλα Πετρίδου, Αγγελική Καββαδία


ΣΠ. ΣΑΜΟΪΛΗΣ : "ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ" - YouTube
Αναπάντεχο δώρο η μελοποίηση των στίχων μου από τον εξαίρετο συνθέτη Σπύρο Σαμοΐλη. Η συγκίνηση μου για όσους ξέρουν την αγάπη μου για τη μουσική καταλαβαίνετε ότι είναι τεράστια! Χίλια ευχαριστώ!


Οι στίχοι του τραγουδιού:

Το πέταγμα

Στου φευγιού μου τα σκοτάδια
πάλι μ’ άφησες σημάδια να ’ρθω να σε βρω.
Μ’ άναψες όλα τ’ αστέρια
και μου άπλωσες τα χέρια για να μη χαθώ.

Κι όπως έγινες φεγγάρι
στο μικρό μου μαξιλάρι ήρθες κι άνθισες.
Κι έγειρα στην αγκαλιά σου,
μα στο πρώτο πέταγμά σου με παράτησες
και την έρμη την καρδιά μου,
που ’χει ακόμα τ’ άρωμά σου πάλι ράγισες.

Άδικο βαρύ και κρίμα
να ’σαι άνεμος και κύμα στην κακοκαιριά,
μα τον άνεμο θα κλέψω
και στο κύμα θα παλέψω να σε βρω ξανά.

Να σε βρω ξανά φεγγάρι
στο μικρό μου μαξιλάρι ν’ αποκοιμηθείς.
Να χαθώ στην αγκαλιά σου
κι αν στο πρώτο πέταγμά σου μου εξαφανιστείς,
θα στη δώσω την καρδιά μου,
που ’χει ακόμα τ’ άρωμά σου, μέσα μου να ζεις.

Το τραγούδι σε ερμηνεία της Αγγελικής Καββαδία:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου