Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Εφτά ζωές - Βαγγέλης Ρεπούσης


Εφτά ζωές κι αν μου ’διναν, εφτά ζωές,
θα ’χα εφτά ζωές καρδιά για ν’ αγαπώ εσένα.
Θα ’χα εφτά ζωές ψυχή,
θα ’χα εφτά και αντοχή
να περιμένω, μάτια μου,
να ξαναρθείς σε μένα.

Τ’ άλλο μισό μου είσαι εσύ,
γλυκό στα χείλη μου φιλί,
δίψα που γίνεσαι νερό
κι όσο σε πίνω σ’ αγαπώ.

Εφτά φορές κι αν πέθαινα, εφτά φορές,
Θα ’χα εφτά φορές καημό που μάτωσα από σένα.
Θα ’χα εφτά φορές θυμό,
θα ’χα εφτά κι ένα όνειρο,
να ξαναδώ τα μάτια σου
που τα ’χασα στα ξένα.

Τ’ άλλο μισό μου είσαι εσύ…

Εφτά στιγμές κι αν μου ’δινες, εφτά στιγμές,
Θα ’χα εφτά στιγμές ζωή για ν’ αγαπώ κι εμένα.
Θα ’χα εφτά στιγμές ψυχή,
θα ’χα εφτά κι υπομονή
να περιμένω, μάτια μου,
να ξαναγίνουμε ένα.

Τ’ άλλο μισό μου είσαι εσύ…

Στέλλα Πετρίδου

Οι στίχοι ντύθηκαν με τη μουσική του Βαγγέλη Ρεπούση.
Ερμηνεύει ο Βαγγέλης Ρεπούσης.
Περιλαμβάνεται στο άλμπουμ "Η αγάπη μπορεί", εκδόσεις "Ελκυστής".

Ακούστε το τραγούδι στο youtube:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου