Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Η Ευαγγελία Τσακίρολγου γράφει για το βιβλίο "Μια φορά κι έναν καιρό… Έμμετρο παραμύθι σε μορφή λίμερικ" της Στέλλας Πετρίδου


Κατηγορία: Παιδικό
Σελίδες: 86
ISBN: 978-618-210-142-1
Χρόνος έκδοσης: 2023
Εκδόσεις: Ελκυστής

Το κορίτσι αυτό το γνώρισα στην έκθεση βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως. Και το αγάπησα για την εξωστρέφεια, το χιούμορ, την επικοινωνιακή διάθεσή της. Δεν είχε τύχει να διαβάσω κάποιο έργο της νωρίτερα. Πρόσφατα ξεκίνησα το μυθιστόρημα της "Η αγάπη μπορεί", για το οποίο θα μιλήσω κάποια άλλη στιγμή, όταν θα το ολοκληρώσω. Τώρα θέλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου για το νέο της βιβλίο. Αυτό το έμμετρο παραμύθι σε μορφή λίμερικ.
Είναι απίστευτος ο τρόπος με τον οποίο ξεδιπλώνεται η ιστορία της Αγλαιας Φαντασμένου! Πόσο όμορφα δένουν οι λέξεις, πόσο ωραία ρέει η ιστορία και πόσο χαρούμενα κυλάει η ανάγνωση του! Κάθε στροφή και μια αποκάλυψη, για εμένα προσωπικά, καθώς θεωρώ πώς πρόκειται για ένα δύσκολο λογοτεχνικό είδος. Η Στέλλα κατάφερε να κρατήσει το ενδιαφέρον μου αμείωτο.


Διάβασα κάθε στροφή δύο και τρεις φορές όχι γιατί δεν καταλάβαινα το νόημα, αλλά από θαυμασμό για την ευφυΐα που χαρακτηρίζει κάθε στίχο. Ναι, θαυμασμό! Αυτό ένιωσα διαβάζοντας το! Και γαλήνη. Και χαρά. Μεγάλη χαρά που έχω την τύχη να γνωρίζω πλέον τη συγγραφέα.


Στέλλα Πετρίδου, συγχαρητήρια, κορίτσι μου! Είναι από τα ωραιότερα αναγνώσματα που έχω διαβάσει! Καλοταξιδο!


Σημ.:Λίμερικ ονομάζεται ένα είδος ποίησης, με χαρακτηριστική, σύντομη, χιουμοριστική σύσταση μίας στροφής πέντε στίχων και ομοιοκαταληξίας ααββα. Τα ποιήματα αυτού του είδους διηγούνται μια σύντομη ιστορία και καταλήγουν σε ανέκδοτο.
από τη Βικιπαίδεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου