Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Η σκάλα - Μαρία Σουλτάτου



Στη χαρά εγώ δεν κάνω κι όσο τη χαζεύω χάνω.
Τρέχω, πέφτω, παίρνω, δίνω και στο τέλος παρεκκλίνω. 

Θα’ θελα να ’χα μια σκάλα, ν’ ανεβαίνω στα μεγάλα,
τα μεγάλα όνειρά μου που 'χω μέσα στην καρδιά μου. 

Να σ’ αντάμωνα στα ύψη να σου πω πως μου 'χεις λείψει, 
μοίρα μου κι απωθημένο της χαράς μου εσύ γραμμένο. 

Κι όπως τάμα θα σου κάνω απ’ τη σκάλα μου επάνω, 
πάθος μου, να με πιστέψεις, τις πληγές μου να γιατρέψεις. 

Κι αν μου λέω πως δεν κάνω κι αν σε θέλω μα σε χάνω, 
άνθος μου, να μ’ αγαπήσεις, στη χαρά να μ’ αναστήσεις.


Οι στίχοι ντύθηκαν με μουσική Γιάννη Σκαρή και δημιούργησαν αυτό το υπέροχο τραγούδι σε ερμηνεία της Μαρίας Σουλτάτου που περιλαμβάνεται στο νέο άλμπουμ του συνθέτη με τίτλο "Στους μαγεμένους χρόνους", που κυκλοφορεί από τη δισκογραφική εταιρεία "Καθρέφτης ήχων αληθινών".

Ακούστε το τραγούδι:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου