Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Τα Βραβεία μου


Οι λογοτεχνικοί διαγωνισμοί δεν είναι παιχνίδι. Είναι μια πρόκληση για τον λογοτέχνη. Για μένα προσωπικά αποτελούν μια ώθηση για συνεχή δημιουργική απασχόληση στην οποία προσπαθώ να μη θέτω όρια στον εαυτό μου. 
Οι μέχρι τώρα ανταμοιβές μου από το 2015 που ξεκίνησα ενεργά να συμμετέχω είναι αυτές:


1. Το Νοέμβριο του 2015 το ποίημα μου «ΛΥΤΡΩΜΟΣ» διακρίθηκε σε παγκόσμιο διαγωνισμό του Ευρωπαϊκού Κέντρου Τέχνης.
2. Το Μάιο του 2016 το ποίημά μου «Ο ανθρωπάκος» απέσπασε τον πέμπτο έπαινο στον 11ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό εφήβων και ενηλίκων στην ποίηση και την πεζογραφία από τη συγγραφική ομάδα Ιδεόπνοον.
3.  Τον Οκτώβριο του 2016 το ποίημά μου «Ο πιο πιστός μου φίλος» απέσπασε τον τρίτο έπαινο στον 5ο Διεθνή Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ζωοφιλίας του Φιλοζωικού Συλλόγου Φθιώτιδας.
4. Τον Οκτώβριο του 2016 το ποίημά μου «Ωδή στο Διονύσιο Σολωμό» απέσπασε διάκριση στον Α’ Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης Ζακύνθου με θέμα «Ωδή στο Διονύσιο Σολωμό» του Ομίλου UNESCO Κεφαληνίας, Ιθάκης & Ζακύνθου.
5.  Το Νοέμβριο του 2016 το ποίημά μου «Στα όρια της ανέχειας» απέσπασε το τρίτο βραβείο στον 16ο Ετήσιο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης του λογοτεχνικού περιοδικού «Κελαινώ» στην κατηγορία «Σύγχρονη ποίηση»
6. Το Δεκέμβριο του 2016 το ποίημά μου «Ακολουθώντας το μεγάλο φιλόσοφο Αριστοτέλη» απέσπασε Έπαινο στην κατηγορία «ελεύθερος στίχος» στο Διεθνή ποιητικό διαγωνισμό και διαγωνισμό συγγραφής δοκιμίου με τίτλο «Αριστοτέλης, ο κορυφαίος Μακεδόνας φιλόσοφος» της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος.
7. Τον Ιανουάριο του 2017 το ποίημά μου «Γλυπτών Παλιννόστησις - Ο μονόλογος του πόνου» απέσπασε Έπαινο στον Πανελλήνιο Ποιητικό Διαγωνισμό ανέκδοτου, πρωτότυπου και αδημοσίευτου ποιήματος με τίτλο «Γλυπτών Παλιννόστησις» του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων.
8. Το Μάρτιο του 2017 το ποίημά μου «Ελπίς ξενιτεμένη» απέσπασε Α΄ Βραβείο με έπαινο στην κατηγορία ποίηση, υποκατηγορία «Η ξενιτιά» στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ε.Π.Ο.Κ.
9. Το Μάρτιο του 2017 η ποιητική συλλογή μου «Προσφυγιά» απέσπασε Αριστείο μελοποιημένης ποίησης στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ε.Π.Ο.Κ.
10. Το Μάρτιο του 2017 η ποιητική συλλογή μου «Αποχωρισμός» απέσπασε Αριστείο μελοποιημένης ποίησης στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ε.Π.Ο.Κ.
11. Το Μάρτιο του 2017 η ποιητική συλλογή μου «Μίλα μου γι’ αγάπη» απέσπασε Α΄ Βραβείο και ανακηρύχτηκε «Βιβλίο της χρονιάς 2017» στον 7ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ε.Π.Ο.Κ.
12. Το Μάιο του 2017 η ποιητική συλλογή μου «Θάλασσα κι Ουρανός» τιμήθηκε με Έπαινο από τον Παγχιακό Εκπολιτιστικό Σύλλογο Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού Χίου για την ανάδειξη της ναυτικής οικογένειας μέσα από το ποιητικό μου έργο.
13. Τον Ιούνιο του 2017 το ποίημά μου «Μητέρα Φύση» απέσπασε την Τρίτη θέση στο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης «Περιβάλλον -Μητέρα Φύση» της ΄ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ σε συνεργασία με τον Μη Κυβερνητικό Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ» στα πλαίσια των εκδηλώσεων του ``EARTH Poetry, Literarary and Theatrical performances Festival`` για το έτος 2017.
14. Τον Ιούνιο του 2017 το ποίημά μου «Επιμονή» απέσπασε Τιμητική Διάκριση στο 12ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό εφήβων και ενηλίκων στην ποίηση και την πεζογραφία από τη συγγραφική ομάδα Ιδεόπνοον.
15. Τον Ιούνιο του 2017 το ποίημά μου «Ζωή στη στάχτη» απέσπασε Γ' Βραβείο στο ΣΤ' Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό με ελεύθερο θέμα (θρησκευτικό, συμπαντικό, κοινωνικό, ερωτικό, σατιρικό, κτλ.) της Αμφικτυονίας Ελληνισμού.
16. Τον Οκτώβριο του 2017 το ποίημά μου «Ψυχή μου» απέσπασε Β' Έπαινο στον 6ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό που διεξήγαγε η Πνευματική Συντροφιά Λεμεσού.
17. Τον Οκτώβριο του 2017 το ποίημά μου «Το χελιδονάκι» απέσπασε Α’ Έπαινο στον 6ο Διεθνή Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ζωοφιλίας.
18. Το Δεκέμβριο του 2017 το ποίημά μου «Ω, ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΡΦΗ!» απέσπασε τιμητική διάκριση στον Πανελλήνιο Ποιητικό Διαγωνισμό 2017 του Σωματείου Λόγου και Τέχνης "ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ".
19. Τον Ιανουάριο του 2018 απέσπασα  Τιμητικό Δίπλωμα για τη συμμετοχή μου στον Ποιητικό Διαγωνισμό ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ με θέμα «Ο έρωτας στα χρόνια του φόβου» από το Αθλητικό Επιστημονικό Πολιτιστικό Σωματίο «ΑΘΛΕΠΟΛΙΣ».
20. Τον Ιούνιο του 2018 το ποίημά μου «Φρέσκο νερό του έρωτα» απέσπασε Τιμητική Συμμετοχή στους 33ους Ποιητικούς Αγώνες Δελφών από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών.
21. Τον Ιούνιο του 2018 το ποίημά μου «Αγάπη είναι...» απέσπασε το Α’ Βραβείο στον 8ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2017 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
22. Τον Ιούνιο του 2018 ο μουσικός μου στίχος «Μαυρομαλλούσα» απέσπασε το Α’ Βραβείο στον 8ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2017 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
23. Τον Ιούνιο του 2018 το βιβλίο μου «Θάλασσα κι Ουρανός» απέσπασε Βραβείο και κηρύχτηκε "Βιβλίο της Χρονιάς 2017" στον 8ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2017 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
24. Τον Ιούλιο του 2018 το ποίημά μου "Άνθρωπε άκου" απέσπασε το Βραβείο Πρωτοτυπίας στο Ζ' Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό της Αμφικτυονίας Ελληνισμού.
25. Το Σεπτέμβριο του 2018 το ποίημά μου «Στου πόθου το λιμάνι» απέσπασε το Γ' Βραβείο στον Ζ' Πανελλήνιο Ποιητικό Διαγωνισμό «Καισάριος Δαπόντες».
26. Τον Οκτώβριο του 2018 το ποίημά μου "Πιστή συντροφιά" απέσπασε τον Α' 'Επαινο στον 7ο Διεθνή Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Ζωοφιλίας.
27. Το Νοέμβριο του 2018 το ποίημά μου «Ο κόσμος μας δε χάθηκε ακόμα» απέσπασε το Γ' Βραβείο στον 18ο Ετήσιο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης του λογοτεχνικού περιοδικού Κελαινώ.
28. Τον Ιανουάριο του 2019 το ποίημά μου «Μη ρωτάτε να σας πω» απέσπασε το Α' Βραβείο στον 34ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό "Σικελιανά 2018".
29. Τον Ιανουάριο του 2019 το βιβλίο μου «Θάλασσα κι Ουρανός» απέσπασε το Βραβείο Βιβλίου στον 34ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό "Σικελιανά 2018".
30. Τον Ιανουάριο του 2019 το ποίημά μου «Ξενιτεμένη Καρυάτις» απέσπασε Έπαινο στο Διεθνή Διαγωνισμό ανέκδοτου, πρωτότυπου και αδημοσίευτου ποιήματος από τον Όμιλο για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων και τον Ε.Π.Ο.Κ.
31. Τον Φεβρουάριο του 2019 το τραγούδι μου «Έρωτας είναι» απέσπασε το 1ο Βραβείο σύνθεσης ερωτικού τραγουδιού στον Ερωτικό Διαγωνισμό τραγουδιού του Δήμου Λέσβου.
32. Τον Φεβρουάριο του 2019 το τραγούδι μου «Έρωτας είναι» απέσπασε το 2ο Βραβείο ερωτικού τραγουδιού στον Ερωτικό Διαγωνισμό τραγουδιού του Δήμου Λέσβου.
33. Τον Φεβρουάριο του 2019 το ποίημά μου «Ελλάδα παινεμένη» απέσπασε το Γ’ Έπαινο στον 15ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό (Ποίησης, Διηγήματος και Δοκιμίου) που προκήρυξε η Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος με θέμα ένα απάνθισμα στίχων από τον «ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΥΦΤΟΥ» ΛΟΓΟΣ Η΄ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ του Κωστή Παλαμά:
«Μες στις παινεμένες χώρες, Χώρα
παινεμένη, γέρνεις• εσένα ήταν ο δρόμος
σε βοριά κι ανατολή, νοτιά και δύση,
σαν τον δρόμο του ήλιου».
34. Τον Απρίλιο του 2019 απέσπασα Τιμητικό Έπαινο για τη συμμετοχή μου στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ποίησης ΚΕΦΑΛΟΣ και για τη συμβολή μου στα ελληνικά γράμματα από τον «ΚΕΦΑΛΟ» το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς.
35. Τον Απρίλιο του 2019 το χαϊκού μου απέσπασε Έπαινο στον Β’ Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ποίησης Χαϊκού από τους Πνευματικούς Ορίζοντες Λεμεσού.
36. Το Μάιο του 2019 το ποίημα μου «Για να μπορώ» απέσπασε το Β’ Βραβείο στον Η' Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό της Αμφικτυονίας Ελληνισμού.
37. Τον Ιούνιο του 2019 το ποίημά μου «Κάθε φορά» απέσπασε Έπαινο στους 34ους Ποιητικούς Αγώνες Δελφών από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών.
38. Τον Ιούνιο του 2019 το βιβλίο μου «’Ερωτας είναι» απέσπασε Βραβείο και κηρύχτηκε "Βιβλίο της Χρονιάς 2018" στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2018 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
39. Τον Ιούνιο του 2019 το βιβλίο μου  «Ο καιρός» απέσπασε Βραβείο και κηρύχτηκε "Βιβλίο της Χρονιάς 2018" στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2018 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
40. Τον Ιούνιο του 2019 το βιβλίο μου «Θάλασσα κι Ουρανός» απέσπασε Βραβείο και κηρύχτηκε "Βιβλίο της Χρονιάς 2018" στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2018 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
41. Τον Ιούνιο του 2019 το ποίημά μου «Του κόσμου το παράλογο» απέσπασε Έπαινο στον 9ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2018 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
42. Τον Ιούνιο του 2019 το μυθιστόρημά μου «Η αγάπη μπορεί» απέσπασε τη 2η θέση στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό των εκδόσεων Ελκυστής.
43. Το Νοέμβριο του 2019 απέσπασα Τιμητικό Βραβείο Μουσών για το έργο μου και την ενεργή παρουσία μου στα γράμματα, στη διανόηση και στη σύγχρονη πνευματική δραστηριότητα από τον «ΚΕΦΑΛΟ» το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς.
44. Το Νοέμβριο του 2019  η ποιητική μου συλλογή «Ο καιρός» απέσπασε Γ' Βραβείο βιβλίου (ποιητική συλλογή) έτους 2017, από τον «ΚΕΦΑΛΟ» το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς.
45. Το Νοέμβριο του 2019  η ποιητική μου συλλογή «Έρωτας είναι» απέσπασε Β' Βραβείο βιβλίου (ποιητική συλλογή) έτους 2018, από τον «ΚΕΦΑΛΟ» το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς.
46. Το Νοέμβριο του 2019  το ποίημά μου σε φόρμα ροντέλο με τίτλο «Επιθυμία» απέσπασε το Α' Βραβείο στον 19ο Ετήσιο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης του λογοτεχνικού περιοδικού Κελαινώ.
47. Το Δεκέμβριο του 2019 το ποίημά μου «Το άστρο της φυγής» απέσπασε το Γ’ Βραβείο ποίησης στον 16ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος. 
48. Τον Ιανουάριο του 2020 το ποίημά μου «Το σκοτάδι» απέσπασε το Β' Βραβείο στην κατηγορία ποίηση αυτογνωσίας στον 35ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό "Σικελιανά 2019".
49. Τον Ιανουάριο του 2020 το βιβλίο μου «Έρωτας είναι» απέσπασε το Βραβείο Βιβλίου στον 35ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό "Σικελιανά 2019".
50. Τον Ιανουάριο του 2020 το βιβλίο μου «Θάλασσα κι Ουρανός» απέσπασε το Βραβείο Βιβλίου στον 35ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό "Σικελιανά 2019".
51. Τον Φεβρουάριο του 2020 το ποίημά μου «Τις νύχτες» απέσπασε Έπαινο Συμμετοχής στον 2ο Πανελλήνια Διαγωνισμό Ποίησης που διοργάνωσε το ίδρυμα Ελισάβετ Σιαφλά Μπαλόγλου.
52. Το ποίημά μου «Λευτεριά» απέσπασε το Γ' Βραβείο Έμμετρης Ποίησης στον 3ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό των Πνευματικών Οριζόντων Λεμεσού, τον Μάρτιο του 2020.
53. Το χαϊκού μου (άτιτλο) που συμμετείχε στο Β' Πανελλήνιο Διαγωνισμό Χαϊκού των Πνευματικών Οριζόντων Λεμεσού το έτος 2019 απέσπασε Έπαινο και φιλοξενείται ήδη στην συλλογή των χαϊκού μου με τίτλο "Ανυπόταχτες σκέψεις", εκδόσεις "άλφα πι", 2019. Πριν λίγο παρέλαβα την περγαμηνή.
54. Ο μουσικός μου στίχος «Λίγο να σε δω» απέσπασε το Α’ Βραβείο στον 10ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2019 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.).
55. Ο μουσικός μου στίχος με τίτλο "Το πέταγμα" απέσπασε "Έπαινο" στους Πανελλήνιους Αγώνες στίχου για τραγούδι, το Μάιο του 2020.
56. Το ποίημά μου «Κάπου σε ξέρω» απέσπασε Αριστείο στον 10ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2019 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.), το Μάρτιο του 2020
57. Τα βιβλία μου «Η αγάπη μπορεί» και «Ανυπόταχτες σκέψεις, 151 χαϊκού» απέσπασαν το Βραβείο Βιβλίου της Χρονιάς 2019 στον 10ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό 2019 του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδας (Ε.Π.Ο.Κ.), στις 22 Μαρτίου 2020
58. B' Βραβείο βιβλίου (κατηγορία: ποιητική συλλογή χαϊκού) έτους 2019, για την ποιητική μου συλλογή "Ανυπόταχτες σκέψεις", από το Λογοτεχνικό περιοδικό "Κέφαλος", στις 31 Ιουλίου 2020.
59. B' Βραβείο βιβλίου (κατηγορία: μυθιστόρημα) έτους 2019, για το μυθιστόρημά μου συλλογή "Ανυπόταχτες σκέψεις", από το Λογοτεχνικό περιοδικό "Κέφαλος", στις 31 Ιουλίου 2020.
60. 2ος Έπαινος βιβλίου (κατηγορία: ποιητική συλλογή) έτους 2017, για την ποιητική μου συλλογή "Θάλασσα κι Ουρανός", από το Λογοτεχνικό περιοδικό "Κέφαλος", στις 31 Ιουλίου 2020.
61. B' Βραβείο βιβλίου (κατηγορία: ποιητική συλλογή) έτους 2015, για την ποιητική μου συλλογή "Η αγάπη μπορεί", από το Λογοτεχνικό περιοδικό "Κέφαλος", στις 31 Ιουλίου 2020.
62. Το ποίημά μου «Το άστρο της φυγής» απέσπασε το Γ' Βραβείο Ποίησης στον 16ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος (ΕΛΒΕ), το Σεπτέμβριο του 2020
63. Το χαϊκού μου (άτιτλο) που συμμετείχε στον Γ' Πανελλήνιο Διαγωνισμό Χαϊκού των Πνευματικών Οριζόντων Λεμεσού το έτος 2020 απέσπασε Τιμητική Διάκριση.
64. Το ποίημά μου "Ελλάδα" βραβεύθηκε. Απέσπασε το Α' Βραβείο στον Θ' Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης από την Αμφικτυονία Ελληνισμού, το Μάϊο του 2020. Θέμα του διαγωνισμού: "Ελληνισμός-Ορθοδοξία-Αμφικτυονίες στη διαχρονία".
65. Τιμής Ένεκεν από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης για την προβολή των πολυσχειδών δραστηριοτήτων μου ως στέλεχος του Λιμενικού Σώματος, στις 29 Ιουλίου 2022.






1 σχόλιο: