Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Φρέσκο νερό του έρωτα..


Φρέσκο νερό θαλασσινό με δάκρυα ποτισμένο
σου μάζεψα ενθύμιο να έχεις στη ζωή.
Τόσες νυχτιές που ρίχτηκα στα κύματα να δέρνω,
τόσα ξενύχτια πέρασα να κάμω μια ευχή.

Φρέσκο κορμί κι αν λύγισα απ’ τον καημό στις πλάτες,
μαραζωμένος σύρθηκα στην άμμο την τραχιά.
Καθώς τριβόμουν πάνω της κόντρα στους εφιάλτες,
στην πάλη μου αντάμωσα τη μοίρα μου βαριά.

Φρέσκο νερό που ζήτησα τον ήλιο ν’ ανταμώσει,
το πότιζα υπομονή και πείσμα κι αντοχή.
Τυραννισμένος άστεγος από χαρά και γνώση
απόκαμα σα ντύθηκα βροχή και αστραπή.

Φρέσκο φιλί κι αν κράτησα σφιχτά να σου χαρίσω
αποδιωγμένος τ’ άφησα να βρει αλλού αγκαλιά.
Καθώς ντυνόμουν άσεμνος το ρίγος να γνωρίσω,
το έσπρωξα να κυλιστεί στη λάσπη τη βαθιά.

Φρέσκο νερό της ξενιτιάς και του φευγιού μου άκρη
το ράντισα στα χέρια μου ελπίδα να λουστεί.
Τόσα τραγούδια που ’πλεξα για σένα με το δάκρυ,
τόσα ταξίδια πόθησα στο θείο σου κορμί.

Φρέσκο πανί που άπλωσα να βρει ξανά πορεία
στων ομματιών σου την αυλή π’ αντίκρισα στεριά,
το γλίτωσα από σχισμές με πείσμα και θυσία
απάνω σου να γαντζωθώ στερνή μου πεθυμιά.

Φρέσκο νερό κι αν γύρεψα μαζί του ν’ ανασαίνω,
τα χρόνια μου το νίκησαν, παντέρμη προσμονή,
μ’ αγέρας σαν το πρόκαμε στα σύννεφα κρυμμένο,
υπόσχεση του έταξε τα χέρια σου να βρει.

Φρέσκο μεγάλο σ’ αγαπώ κι αν χάθηκα στο διάβα,
ερωτευμένος στο φυλώ να ’ναι δικό σου πάντα.

Στέλλα Πετρίδου

Το ποίημα προκρίθηκε στην τελική φάση της διοργάνωσης των 33ων Δελφικών Αγώνων Ποίησης της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (στην τελική 50άδα) ανάμεσα σε 500 και πλέον συμμετοχές και απέσπασε Τιμητική Συμμετοχή.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, στις 10 Ιουνίου 2018.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου