Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Η πληγή - Νίκος Μαρδάς


Μέρωσε, μέρα, μέρωσε τον πόνο μου να νιώσεις
κι αν δεις μαχαίρι στην καρδιά, βγάλ’ το μου να με σώσεις.
Κι αν δεις μαχαίρι στην καρδιά, βγάλ’ το μου να με σώσεις.
Μέρωσε, μέρα, μέρωσε τον πόνο μου αν μπορείς.

Κι αν στάξει αίμα απ' την πληγή
κι αν με πονέσεις πιο πολύ,
θα πω πως ήταν ένα ψέμα
ό,τι μου χάρισε η ζωή.
Κι αν στάξει αίμα απ' την πληγή
κι αν με πονέσεις πιο πολύ,
θα πω δεν ήτανε για μένα
η αγάπη που ’ρθε να με βρει.

Νύχτωσε, νύχτα, νύχτωσε και πάρε μου τη ζάλη,
μήπως και βρω τη γιατρειά στη σκοτεινή σου αγκάλη.
Μήπως και βρω τη γιατρειά στη σκοτεινή σου αγκάλη.
Νύχτωσε, νύχτα, νύχτωσε. Νύχτωσε να χαρείς.


Στέλλα Πετρίδου
Οι στίχοι ντύθηκαν με τη μουσική του Νίκου Μαρδά.
Ερμηνεύει ο Νίκος Μαρδάς.
Περιλαμβάνεται στο άλμπουμ "Έρωτας είναι", εκδόσεις "άλφα πι".

Ακούστε το τραγούδι στο youtube:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου