Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Στέλλα Πετρίδου | εικοστή τρίτη συνέντευξη (polismagazino.gr)


Ηλεκτρονικό περιοδικό «polismagazino.gr»
Παρασκευή, 24-04-2020 
Δημοσιευμένη εδώ
Δημοσιογράφος: Μιχάλης Γονιοτάκης

Σε ποια ηλικία ξεκινήσατε να γράφετε;

Στην ηλικία των δέκα ετών, όταν αυθόρμητα ένιωσα την ανάγκη να αποτυπώσω τη σκέψη μου και τα συναισθήματά μου στο χαρτί.

Ποια λέξη σας εκφράζει ως συγγραφέα; 

Ρομαντική, καθώς δε μπορώ να αποβάλω από τα γραπτά μου το συναίσθημα, είτε πρόκειται για ποίηση, είτε για μυθιστόρημα. Σ’ αυτό συνηθίζω να δίνω τη μεγαλύτερη έμφαση, όχι επειδή θέλω να εναντιωθώ στη λογική, αλλά γιατί θέλω να δώσω το χώρο που αξίζει και στο συναίσθημα, ώστε να μπορεί να στέκεται ισάξια απέναντί της.

Νοιώθετε την «έμπνευση» πριν τη συγγραφή; 

Γράφω μόνο όταν νιώσω την ανάγκη να το κάνω, όταν η ψυχή μου θέλει απεγνωσμένα να εξελιχθεί σε εικόνα από λέξεις. Μόνο τότε βρίσκει μελάνι η πένα μου. Δεν γράφω συνέχεια και τολμώ να πω πως δε γράφω καθημερινά. Δε γράφω για να γράψω και για το λόγο αυτό θεωρώ πως το συναίσθημα της στιγμής, το χαρακτηριζόμενο από εμένα «έμπνευση» κατακλύζει εξ’ ολοκλήρου τα γραπτά μου.

Πώς θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας; 

Ανήσυχο πνεύμα.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; 

Αυτή τη στιγμή βρίσκεται ήδη στο τυπογραφείο το ένατο κατά σειρά βιβλίο μου. Πρόκειται για μία συλλογή ποίησης σε φόρμα τάνκα και έχει τον τίτλο «Αύγουστος». Η συλλογή αυτή επρόκειτο να κυκλοφορήσει στα μέσα του περασμένου Μάρτη από τις εκδόσεις «Άλφα πι», αλλά λόγω του εγκλεισμού και της υποχρεωτικής καραντίνας, η κυκλοφορία της αναβλήθηκε μέχρι να επιστρέψουμε όλοι στην κανονικότητά μας. Επίσης ετοιμάζω για το Φθινόπωρο που μας έρχεται το επόμενό μου έργο, το οποίο θα είναι μια ποιητική και μουσική συλλογή, δείγμα της οποίας ήδη φανέρωσα δημοσίως με το τραγούδι μου «Τα κύματα» που ερμηνεύει ο Αχιλλέας Μωραΐτης και το οποίο αποτελεί και τον προάγγελό της συλλογής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου