Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Το αγκάθι - Μαρία Καραγκιόζη



Στο ψέμα σου θα βυθιστώ
κι ας ξέρω θα πονέσω.
Κι αν είναι λάθος το σωστό,
στα δυο σου χέρια θ’ αφεθώ 
κι ας πέσω πάλι έξω. 

Ψέμα μου και δάκρυ μου,
λάθος μου κι αγκάθι μου, 
πάρε με στην αγκαλιά σου 
ν’ αποκοιμηθώ. 

Μες στη νύχτα γύρισε,
στη μεριά μου κύλισε, 
μ’ ένα ερωτικό φιλί σου 
να ξημερωθώ. 

Στη φλόγα σου θα τυλιχτώ,
στα δίχτυα σου θα πέσω,
μα θα τολμήσω κι ας πονώ 
κι ας μαρτυρήσω κι ας καώ, 
για σένανε θ’ αντέξω.


Στέλλα Πετρίδου
Οι στίχοι ντύθηκαν με μουσική της ποιήτριας και δημιούργησαν αυτό το υπέροχο τραγούδι της νέας της ποιητικής και μουσικής συλλογής, σε ερμηνεία της Μαρίας Καραγκιόζη, μιας συλλογής με τίτλο "Έλα ξανά", που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τις εκδόσεις "Βακχικόν".

Ακούστε το τραγούδι:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου