Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Το χάλι - Νίκος Μαρδάς

Μυρίζω στο ποτήρι μου το χάλι,
αυτό που με κατάντησε εδώ,
να ψάχνω στο μεθύσι μου και πάλι
διέξοδο να μη σ’ ονειρευτώ.

Κι όλα γυρίζουν κι όλα κενά.
Δεν έχω μνήμη ούτε καρδιά.
Κι όλα γυρίζουν, δεν είσαι εδώ.
Σ’ αυτό το χάλι με προτιμώ,
να μην πονώ.

Αγγίζω στο ποτήρι μου την τρέλα,
σαλεύει το μυαλό μου κι είναι θολό.
Καλύτερ’ απ’ το να σου λέω έλα
κι εσύ να τρέχεις σ’ άλλον ουρανό.

Στίχοι: Στέλλα Πετρίδου
Μουσική: Νίκος Μαρδάς
Ερμηνεία: Νίκος Μαρδάς
Ενορχήστρωση: Νίκος Τάγκας
Παραγωγή: Escobar coffee & more (Λεωφόρος Αιγαίου 110, Χίος, τηλ. 2271024672)

Το τραγούδι περιλαμβάνεται στο άλμπουμ "Ο καιρός" που κυκλοφορεί μαζί με την ποιητική συλλογή "Ο καιρός" της Στέλλας Πετρίδου από τις εκδόσεις "άλφα πι".

Ακούστε το τραγούδι στο youtube: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου